ببین..
 
درباره وبلاگ


امید وارم هیچ وقت خداحافظی هاتون ابدی نشه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خداحافظ

♥ خــــــــــــدا حــــــا فــــــــــــظـ ♥
̲♥h̲̲o̲̲s̲̲c̲̲a̲̲k̲̲a̲̲l♥




هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم...

ببین..

این دیوار دیگر جایی برای خط زدن ندارد...

خوش به حال تو که خودت را راحت کردی...!

تنها یک خط کشیدی...

آن هم روی من...!!

__________________

 
 
 


قـبـ ــل تـ ـر ها..!!

وقتــ ـے هنـ ــ ـوز تـ ــو نیـ ـآمده بـــ ـودے..

عاشقـ ــآنــ ـہ هاے هرکـ ـس را کـہ

مے خــ ـواندم..

بـــہ سـ ـادگے اش مے خنـــ ـدیدم!!

حالآ خودم گریـــ ــہ مے کنم

و برآیـتــ ــ ــ عــاشــقـ ــ ــآنــہ مے نویســ ــ ــم.!!!
 


نظرات شما عزیزان:

Maryam b
ساعت20:36---16 شهريور 1392
سلام خوبی کلاسای ساسانی رفتی؟

تازه وصل شدم نت نداشتم به مام سر بزن

نترس قول میدم طوریت نمیشه!!!!


پاسخ:آدرستو بنویس گم کردم


ــــــــــــــــSAHARـــــــــــ
ساعت10:46---16 شهريور 1392
روزت مبارک اجی جووونم اپم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







9 / 2برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : ♥ هیچ کس ♥