دلم
 
درباره وبلاگ


امید وارم هیچ وقت خداحافظی هاتون ابدی نشه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خداحافظ

♥ خــــــــــــدا حــــــا فــــــــــــظـ ♥
̲♥h̲̲o̲̲s̲̲c̲̲a̲̲k̲̲a̲̲l♥





گـاهـﮯ دلمـ آنقـدر از زنـدگـﮯ

سیـر مـﮯ شـود ڪہ ؛

مـﮯ خـواهمـ تـا اوج آسمـاטּ پـرواز ڪنمـ

و روﮮ ابـرهـا دراز بڪشمـ !

آرامـ و آسـوده ؛

مثـل مـاهـﮯ حـوضمـاטּ ڪہ

چنـد روزیستــ روﮮ آبــ خـوابیـده استــ


 

تنگ که می شود دلم
به آسمان تو می نگرم
نسیم یاد تو
کوچ می دهد
ابرهای غصه را
از آسمان قلب من
و پیچک دلم
جوانه می زند
به قامت خیال تو
دست که می برم بگیرمت
دوباره ...
دوباره تنگ می شود دلم !


درد تنهایی کشیدن
مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی‌ روی کاغذِ سفید
شاهکاری میسازد به نامِ دیوانگی . . . !
و من این شاهکارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم
خریده ام . . .
تو هر چه میخواهی‌ مرا بخوان
دیوانه
خود خواه
بی‌ احساس . . .
نمیــــــــفروشــــــــــم​ . . . !



دلم برای کسی تنگ است

که گمان میکردم
می آید ،

می ماند،

و به تنهائیم پایان میدهد


آمد ،

رفت ،

وبه زندگی ام پایان داد ..



نظرات شما عزیزان:

mahnoosh
ساعت21:24---14 فروردين 1392
بابا این بلاگفا ادم بشو نیست.
شایدم با تو مشکل داره.


akhmo dole
ساعت18:55---30 اسفند 1391
چرا انقد ناراحت..بابا عید اومد ...

mahnoosh
ساعت21:10---25 اسفند 1391
ازتو مي پرسم دوست چه خبر ازدل من؟

که تو بهتر داني که چه کردي بامن

تو شکيبا بي شکيبم کردي

بنگر آنقدر غريبم کردي که شبي ازشب ها

من غريبانه ترين شعر زمين را گفتم

بازهم مي گويي.انتظارروزي مي ستاند پايان

باز هم مي گويي جاي پاي اميد

مژده پاياني نيک باشد شايد

باز هم مي گويي که همينها بايد

باز هم مي گويي که نباشد حرف

مجمر صبرلب تا لبالب پرشد

اين تلاطم آخرسر به طغيان بگذاشت

از براي گفتن ونباشد هرجا ازبراي رفتن

انجمادم را باز هم متهم ميسازي

و خروشم از رکودم پرسيد

توچرا مدت هاست هيچ پيدايت نيست

نه مگر روزي تو به نبردم بودي

من از تو ازتو ميپرسم دوست

از تو اي دغدغه ساز

از تو اي شور افکن

تو چه کردي بامن تو چه کردي بامن

که غريبانه ترين شعرزمين راگفتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







29 / 11برچسب:, :: 23:53 ::  نويسنده : ♥ هیچ کس ♥