اگـر
 
درباره وبلاگ


امید وارم هیچ وقت خداحافظی هاتون ابدی نشه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خداحافظ

♥ خــــــــــــدا حــــــا فــــــــــــظـ ♥
̲♥h̲̲o̲̲s̲̲c̲̲a̲̲k̲̲a̲̲l♥





اگـر بـراﮮ " تـ ـ ـ ـو " شعـرﮮ عاشقـانــہ بـخـوانــم

ایـن شعـر تا ابــــد بـا " تـ ـ ـ ـو " خواهـد زیسـتـــ

حتـــﮯ وقتـــﮯ کـہ مــن دیگــر نبــاشــم

یـا وقتــﮯ کـہ دیگــر میــان مـا عشقـﮯ نبـاشــد

شعـر عاشقـانــہ بـیـشتـر از آدم هــا مــﮯ مانـد

عاشقـانتـــ تـو را ترکــــ مـﮯ کنـنـد

امـا شعــر عاشقـانــہ

همیـشــہ بـا تـو خـواهـد بــود

پس بگـذار برایـتـــ شعـرﮮ عاشقـانــہ بخـوانــم!

شعـرﮮ از اعمـاق جـ ـ ـ ــان٫

کـہ مــرا بہ یــاد " تـ ـ ـ ـو " آورد...

شعـرﮮ کـہ همیـشـہ بـا تـو بمـانـد.


نظرات شما عزیزان:

roz meshki
ساعت14:59---2 اسفند 1391
گاهي دلم براي خودم تنگ مي شود …





گاهي دلم براي باورهاي گذشته ام تنگ مي شود …





گاهي دلم براي پاکي هاي کودکانه ي قلبم مي گيرد …





گاهي آرزو مي کنم اي کاش دلي نبود





تا تنگ شود





تا خسته شود





تا بشکند !


sahar
ساعت18:27---1 اسفند 1391
قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







27 / 11برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : ♥ هیچ کس ♥